نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته ستاره پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شد! شکایت استقلال خوزستان از داوری به AFC و فیفا آپشن عجیب برای مربی لیگ یکی
سرخط خبرها

رئیسی: جلسه هم اندیشی با روسای هیات‌ها داریم| کسی به دنبال تعویق انتخابات بسکتبال نیست

  • کد خبر: ۱۰۰۱۳۵
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
رئیسی: جلسه هم اندیشی با روسای هیات‌ها داریم| کسی به دنبال تعویق انتخابات بسکتبال نیست
سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون بسکتبال خبر از برگزاری جلسه هم اندیشی روسای هیات ها داد.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، فریدون رئیسی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون بسکتبال که این روز‌ها شایعه درباره او زیاد به گوش می‌رسد و در آخرین آنهم گفته شده به دنبال تعویق انداختن انتخابات هستند در تماسی که به ما داشت گفت: خانم فتحی شما از من اسم برده اید که شایعه شده به دنبال تعویق انتخابات هستم، اما اصلا چنین چیزی صحت ندارد. روسای هیات‌ها همه عاقل و بالغ هستند و شک نکنید که آینده بسکتبال برای آن‌ها از هر چیزی مهم‌تر است پس به حرف من تنها و بقیه گوش نمی‌کنند و خودشان بهترین تصمیم را خواهند گرفت.من خودم 30 سال در ارتش و مطبوعات کار کرده ام و مطمئنا چیزی جز صلاح بسکتبال نمی خواهم.
او در پاسخ به پرسش ما مبنی براینکه آیا فردا قرار است جلسه‌ای با حضور برخی هیات‌ها در تهران برگزار شود یا خیر نیز گفت: بله ما می‌خواهیم جلسه برگزار کنیم، اما جلسه مان هم اندیشی است و آن عده از روسایی که برای دیدن بازی تیم ملی می‌آیند دور هم جمع خواهند شد. شاید می‌خواهند به یک جمع بندی درست درباره کاندیدا‌های تائید شده برسند. شاید هم هیات‌ها خواسته‌ای از وزارت ورزش دارند، اما تا آنجایی که می‌دانم کسی به دنبال تعویق انتخابات نیست.
رئیسی در ادامه گفت: من کاره‌ای نیستم و حتی حق رای هم ندارم، انشااله دوستانی که در بسکتبال هستند بهترین فرد را انتخاب می‌کنند. ما خوشبختانه افراد با دانشی در هیات‌ها داریم و به نظرم بسکتبال بهترین روسای هیات‌ها را در ورزش دارد، آن‌ها بدون شک به کسی رای می‌دهند که به صلاح بسکتبال باشد. روسای هیات‌ها دغدغه دارند و خوب را از بد تشخیص می‌دهند.
او در پایان گفت: برای برگزاری مجمع حضور نصف اعضا به اضافه یک کافی است و حالا اگر نهایت ۱۰ رئیس هیات هم بخواهند نیایند در برگزاری انتخابات مشکلی به وجود نمی‌آید. وزارت ورزش صاحب اختیار است و وقتی تصمیم به برگزاری گرفته و تائید صلاحیت‌ها را هم اعلام کرده اند پس برگزار خواهند کرد و این به نفع بسکتبال هم خواهد بود. من قبلا هم در صحبت با شما گفته بودم که به صلاح بسکتبال نیست انتخابات عقب بیفتد و امیدوار هستیم بهترین گزینه در نهایت سکان هدایت این رشته را بگیرد، فردی که دلسوز  و از مشکلات این رشته باخبر باشد. باید به هیات‌ها هم کمک کنند تا بسکتبال در استان‌ها بیشتر رشد کند. من به شخصه معتقدم در این ۴ سال کمک خوبی به هیات‌ها شد و انشاله این ادامه دار باشد تا شاهد شکوفایی بسکتبال در کل کشور باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->